کافه ژاندارک
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

دلم میخواد یه کم از خودمون بنویسم. دلم میخواد بنویسم که وقتی دیشب بهم گفتی که امسال بهترین پاییز عمرت رو میگذرونی، چقدر خوشحال شدم. منم تک تک لحظه های با تو بودن رو دوست دارم. انقدر که دلم میخواد هیشکی نباشه توی دنیا. فقط من و تو! اینجوری فقط تویی که حضورت حس میشه. فقط تو واقعی هستی.

دلم میخواد بنویسم ظهر که از خواب بیدار شدی و بهم گفتی خانوم دکتر، چقدر ذوق کردم! بهت نگفتم ولی به خدا از فردا صبح میشینم پای درسم که خانوم دکتر بشم.

دلم میخواد بنویسم امروز که همزمان اس ام اس دادیم چه حس خوبه بهم دست داد. یاد اون روز افتادم که میخواستیم تخته نرد بازی کنیم و هرچی تاس میریختیم مثل هم میشد. چه روز خوبی بود.

میخوام بنویسم که همه چیز جالب و دلنشینه وقتی تو هستی. همه چیز خوبه. واقعا عشق چیه جز بودن کنار تو؟

 

دلم "ژاندارک" میخواد. اون فضای گرم و کوچیک و نیمه تاریک و چوبی. صدای یه آهنگ خوب...

در چوبی رو باز میکنی.با هم وارد میشیم. از پشت دود سیگار آدم های خسته ای که اونجا نشستن، یه میز دنج پیدا میکنی و میگی "خوبه اینجا؟" با سر تایید میکنم. با هم میشینیم. کیفتو میذاری روی صندلی خالی. گوشی و پاکت سیگار و فندکت رو میذاری روی میز. عینکتو درمیاری. دونه های ریز عرقِ اطراف چشمت رو پاک میکنی.

من محو این کارای تو میشم. میخندی میگی "چیه؟" مبخندم میگم "هیچی" پیشخدمت مِنو رو میذاره روی میزمون و میره. تو لبخند میزنی و مِنو رو هُل میدی سمت من و میگی "چی میخوری؟" بعد من برای بار هزارم مِنو رو از اول تا آخر میخونم و میگم "آلبالو گلاسه". تو به اون دخترِ پشتِ پیشخون با لبخند نگاه میکنی و به مِنو اشاره میکنی. اون هم پیشخدمت رو میفرسته سراغ ما. میگی "یه آلبالو گلاسه ؛ یه قهوه"

یه مکث کوتاه... "یه زیرسیگاری هم اگه میشه لطفا..." حرفتو قطع میکنه و میگه "میارم براتون"

نگاه های من و تو شروع میشه... خندیدن ها... مرور مصاحبه ی شاهین برای هزارمین بار...

دلم ژاندارک میخواد... دلم تو رو توی ژاندارک میخواد....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

soroushhh
ساعت0:43---7 آذر 1391
kheyliii ziiiba kheeeyli halll kardam vaghean tarsiim shod vasam
پاسخ:مرسی خوشحال شدم که خوشتون اومده


niuoosha
ساعت1:41---1 آذر 1391
ey jooooooooooooonam <3 che romance
پاسخ:مثل خودت و آرش :دی


shabnam
ساعت16:41---21 مهر 1391
kheiliiiiiiiiiiiiiiiii ghashange doooste ba ehsaseee man !!! har cheghaad fek kardam nemidoonestam chi benevisam !!پاسخ:خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم که همش نوشته هامو میخونه و همش ازم تعریف میکنه :-*

shokolat
ساعت0:22---20 مهر 1391
jooooooooooooooooonam eshghamiii toپاسخ:ghorrrrboonet beram azizam ‎:-‎* ‎

فرشته هفت آسمان
ساعت20:59---17 مهر 1391
عزیزم خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی واست خوشحالم از اینکه خوشحالی...مواظب خودتون باشینپاسخ:مرسی دوست جوووونم :-*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+شنبه 15 مهر 1391برچسب:,

1:0 دختر شکلاتی |